Et godt samarbejde

Hos Optimizor har vi mange forskellige kunder fra forskellige baggrunde og brancher. Oftest starter vores samarbejder ved, at en virksomhed kontakter os med en problemstilling, hvorefter vi så bruger vores erfaringer og ekspertiser til at hjælpe kunden bedst muligt videre. Nogle kunder kommer med nogle enkelte opgaver eller udfordinger, de ønsker løst, og andre kommer til os med det udgangspunkt at starte et fast samarbejde. Uanset hvad udgangspunktet for første kontakt er, så er vi altid klar til en samtale om, hvordan vi kan hjælpe.

Et godt eksempel på en kunde er #F Frederiksværk-Frederikssund, som egentlig kom til for at få løst en pludseligt opstået udfordring, men endte med at bruge os som fast ekstern samarbejdspartner til at styre effektiviseringen og digitaliseringen af bogholderiet

 

 

Udtalelse fra 3F

Læs udtalelsen fra Mille fra #F, som fortæller om forløbet:

“Det startede egentlig gennem en kontakt fra vores revisor, da vi, grundet sygdom i bogholderiet, havde brug for hjælp til økonomi og bogføring i en periode.

Helle fra Optimizor kom ud og hjalp os med bogføringen, så vi ikke behøvede at bekymre os om tingene nu var i orden. I løbet af perioden kom vores egen bogholder tilbage igen, og vi spurgte Helle om hu i stedet kunne hjælpe os med at effektivisere vores arbejdsgange i bogholderiet og digitalisere bilagsarkivering m.m.

 

Vi har nu fået implementeret digital bilagsarkivering, og vi har ændret i forskellige arbejdsprocesser, så vi bruger mindre tid på rutineopgaver i bogholderiet. Det betyder at vi har mere tid til fortsat at forbedre optimeringen.

 

Vi har været glade for samarbejdet med Optimizor, fordi vi kunne få hjælp til flere forskellige opgaver og ikke kun bogføring.”

 

3F Frederiksværk-Frederikssund

Billedresultat for 3f logo png

Jesper Olsen, Formand

Max Petersen, Næstformand

Jannik Jørgensen, A-kasseleder